Pomagamy w OT
Mam Parę Przydatnych Skryptów (TESTOWANYCH)
VIP
Cytat:
Silnik ots/data/action/scripts
i robimy plik vip
Cytat:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
vipstatus = getPlayerStorageValue(cid,1155)
stroge = 1155
if stroge > 0 then
if vipstatus == 1 then
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Zegnamy i zapraszamy ponownie!")
else
pos.y = topos.y - 1
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Witamy w Vip Land zyczymy milego pobytu!")
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Zegnamy i zapraszamy ponownie!")
else
pos.x = topos.x - 1
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Witamy w Vip Land zyczymy milego pobytu!")
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Stan na przeciwko drzwi.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Nie Masz Vip Accesa Mozesz Kupic Go W SmS Shopie. a poznasz wiele wiencej potworkow .')
end
return 1
else
return 0
end
end
Teraz : silnik ots/data/action/action.xml
Cytat:
<action uniqueid="1155" script="vip.lua"/>
TERAZ VIP ITEM
w: silnik ots/data/action/scripts
i robimy plik item
Cytat:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 5785 then
if getPlayerLevel(cid) > 1 then
doSendAnimatedText(getPlayerPosition(cid), "Witaj Dziekujemy za Dofinansowanie ots'a!", TEXTCOLOR_RED)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Dziekuemy za dofinansowanie ots! od teraz jestes Vip!")
setPlayerStorageValue(cid, 1155, 1)
doRemoveItem(item.uid, 1)
else
doPlayerSendCancel(cid,'You are not a donator.')
doRemoveItem(item.uid, 1)
end
else
end
return 1
end
a teraz action.xml
Cytat:
<action itemid="5785" script="item.lua"/>
Vip Item na ID: 5785
BRAMA LVL OD 1000+lvl
silnik ots/data/actions/scripts
i robimy plik door lvl
Cytat:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 6996 then
if getPlayerLevel(cid) >= 100000 then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Mozesz przejsc, bo masz 100000 level.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Stan na przeciwko drzwi.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Nie mozesz przejsc, bo nie masz 100000 level.')
end
return 1
else
return 0
end
end
leve od jakiego mozna przejsc
teraz w actions.xml
Cytat:
<action uniqueid="6996" script="door lvl.lua" /
uid drzwi
Offline